Kollega til Pensionsteamet (35-37 timer)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du er klar til at tage fat på opgaven med sagsbehandling på pensionsområdet?

Vores ene kollega går på pension med udgangen af juli, og vi søger derfor en ny kollega til vores lille team.

Du bliver det tredje ben i vores lille pensionsteam, som arbejder tæt sammen med resten af Borgercenteret i betjeningen og sagsbehandlingen af kommunens borgere.

Teamet består af 3 kollegaer. Teamet har ikke arbejdet sammen så længe, så du vil få en unik mulighed for at være med til at forme teamets måde at arbejde på.

Selve jobbet
Du vil komme til at arbejde med mange typer af ydelser som udbetales til pensionisterne. Blandt andet; helbredstillæg, personlige tillæg og administrationssager, primært inden for pensionsloven.

Meget af kontakten med borgerne sker over telefonen. De fleste sager kræver dog typisk efterfølgende sagsbehandling, og du skal derfor kunne se dig selv i en hverdag, hvor du både jonglerer telefoner og dykker ned i de relevante lovgivninger.

Fælles for begge ting er, at borgerne skal føle sig mødt og behandlet, på en nærværende og professionel måde.

I passæsonen (maj-august), indgår du og teamet, i et vist omfang, i borgerbetjeningen i Borgercenteret, hvor du vil hjælpe borgere med udstedelse af pas, MitID osv.

Din baggrund
Måske kender du til noget af det, som vi har beskrevet. Det vigtigste er, at du kan se dig ind i de forskellige roller og opgaver.

Hvis du ikke har erfaring med området, så forventer vi, at du er hurtig til at sætte dig ind i både regler og lovgivning på området. Vi skal nok sørge for, at du har nogen af læne dig op ad, men vi tror på, at du kan lære tingene hurtigt, og vi har tillid til dig.

Lidt om os i Borger og Ydelse
Vi er en blandet flok, men vores målsætning er ens, nemlig, at vi sætter et positivt arbejdsmiljø højt, og vi hæfter solidarisk for at få opgaverne løst og byder ind der, hvor behovet er.

Vi forventer, at du har lyst til at byde ind på forskellige opgaver i et kollegialt samspil med implementering af lovgivning og effektive arbejdsgange.

Ansøgning
Løn forhandles i henhold til gældende overenskomst efter principperne om Ny løn.

Vi skal have din ansøgning senest søndag den 18. juni 2023.

Ansættelsessamtaler afholdes d. 21. juni 2023 på Frederikssund Rådhus, Torvet 2, 3600 Frederikssund.

Evt. anden samtale vil blive afholdt i uge 26.

Hvis du har spørgsmål til stillingen
Kan du kontakte Teamleder Sandra Jørgensen på telefon 30 46 52 49 eller sagsbehandler Emilie Egede Kirketerp på telefon 21 32 01 86.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
Snarest

Kontakt
Sandra Jørgensen på telefon 30 46 52 49

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Halsnæs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederikssund Kommune, Torvet 2, 3600 Frederikssund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=81610

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834370

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet